Kyssdrömmar #2

När de första mensdropparna börjar framträda tar jag en kall dusch och gäspar in i kaklet. Förbereder mig på smärtan, på den mörka önskan att ta en kniv och karva ut mina äggstockar ur min förbannade kropp. Fast egentligen, det är inte så farligt. Det värsta är, att när man ligger där med blod mellan benen och kvider i smärta så vill jag bara slänga mina armar runt någons hals och kyssa dem tills jag inte kan andas. Mest av allt suktar jag efter sträv skäggstubb att riva mig själv emot; sen, en mjuk mun att dyka in i, glida mot, försiktigt dela på läpparna med min tunga. (Det jobbiga med kyssar under denna period är, att om de börja röra sig neråt, så kommer de förr eller senare fram till den punkten då man måste säga: jag blöder. Och då verkar stämningen alltid dö litegrann.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0